hesterbest

Alla inlägg under november 2011

Av sofie julia - 14 november 2011 17:41

vad tycker ni om den nya headern?

hade inget att göra idag så jag passade på att fixa en ny ;)


jag blev ganska nöjd men vet inte hur man gör den större !?!?!?! får dom har ju bytat storlek på bloggen och jag vet inte hur man får headern lika stor så om de är någon som vet snälla komentera då!!!!<3

 

//julia<3

Av sofie julia - 14 november 2011 16:59

Palla att dem hackar bloggplatsen så mycket.

Nu stog det: Lämna aldrig ut ditt lösenord till någon!
Vi frågar aldrig efter ditt lösenord. Om du fått något mail där "vi" ber om ditt lösenord så är det ett bluffmail



Asså snacka om nolifers...  ;).


Av sofie julia - 14 november 2011 16:00

   

   

Julia kommer att döda mig men allt för er ;).


Vad tycker ni om bilder?

Vill ni ha mer eller mindre?

Mer häst bilder, eller mer andra bilder eller mer på oss själva?

Vill ni ha bilder i varje inlägg eller då och då?

Hur många bilder i ett inlägg max?


Om man kort fattar, hur vill ni ha bilder?


Snälla kommentera detta så fixar jag och Julia det.

Det är ni som läser och ni som bestämmer så när ni nu har chansen så ta den?! :)


/ Sofie och Julia

Av sofie julia - 14 november 2011 12:00

Veckans snygging blir...... Newkid! <3


         


Snyyyyggg!


Vill ni att jag gör ett sånt här inlägg varje måndag med veckans snygging?

Isf mer/mindre bilder? :)


/Sofie

 
Av sofie julia - 14 november 2011 10:58

hej hej!

kom precis hem från skolan orkade inte vara kvar mådde skit dåligt :(

jäkla sofie har smittat mig med sin förkylning!!!!


jaja han iallafall göra ett prov på spanskan så nu e de klart.

men ni får ha de toppen<3 för jag ska bara sitta här o ta hand om min hals!

 

//julia<3

Av sofie julia - 13 november 2011 22:21

Hejsan!

Har ni haft en trevlig helg?, det har iaf jag haft förutom att det är svin kallt ute och att jag är snuvi.

Pallar inte dra igenom dagarna för det är inte specielt kul utan kör idag.

Vaknade upp hos Julia så chillade vi lite sedan vid 2 drog jag hem fixade mig osv sedan drog jag till stallet skulle ha en privatlekton för Lotta och jag hade Min-san och shit så grym han var!

För fortfarande, gick som en klocka ungefär hela passet, tummen upp!

Efter jag ridit drog jag på restaurang med släkten på pappas sida, farsdag ju!

Åt gott och blev tjocka hela högen? haha ;).


Nu sitter jag iaf inne på datan med en kopp te och fixar musik och kollar runt lite.

Ska snart dejta kudden över trött och upp imorgon :(. Palla att det redan är måndag imorgon, helgen gick ju fort som jag vet inte vad :(.


Men nu har jag inget mer att skriva så ni får ha en chill kväll!


PS. Jag älska min mamma och pappa dem är helt klart bäst! Dem gör mitt liv till det bästa<3.


/Sofie

Av sofie julia - 13 november 2011 22:16



Var du också med och tävla här : http://topdressage.blogg.se/2011/november/bloggtavling.html#comment


och bloggen kan du läsa här: http://topdressage.blogg.se/



/Sofie

Av sofie julia - 13 november 2011 11:40

hej hej!

nu sitter jag och sofie hemma hos mig o kollar på true talent.

hon sov nämligen över här :)

men ja idag ska jag till min mormor o morfar på farsdag.


men ja ni får ha de så bra sålänge så ska vi fortsätta att titta på true talent :)

 

buhu jag vill att de ska vara sommar så att man kan vara så här brun :(

//julia<3

Ovido - Quiz & Flashcards