hesterbest

Alla inlägg under november 2011

Av sofie julia - 24 november 2011 14:00

      Idag är det mot stallet efter skolan och rida Mikado.

Skulle egentligen haft Zsuliu men Natalie ville byta förra gången när vi hade dressyr så jag gav till slut med mig med planen, om det gick bra förra gången (när vi hade d)  skulle jag prova hoppa honom men om det gick dåligt då skulle vi byta tillbaka nästa gång igen.

dressyren gick bra och jag ska alltså prova hoppa honom idag för första gången(!) önska mig lycka till eller något, vi ses i himmlen...  Nä, skämt och sido. hoppas det går bra!

Men uppdaterar mer när jag kommer hem, hörs!


Mikado och Julia står för bilden.

Vackert Julia vackert! <3


/Sofie

Av sofie julia - 24 november 2011 10:45

Saknart! Gammla tider <3


             


Saknaden är stor. Gamla tider är bäst man hade allt världens bästa häst världens bästa vänner.

Världens Bästa vänner finns kvar men är ändrade.

Man kunde göra vad som helst utan att  någon brydde sig, minnena sitter djupt inne och kommer aldrig glömmas jag kommer bära med dem och tänka på dem när livet inte känns på topp.

Jag älskar er, vänskap är svårt ett, två, tre så försvinner vissa vänner hit och dit och nu har jag lärt mig vilka som kommer hänga med mig hur jag än mår eller känner.

Ni vet vilka ni är och jag älskar er obeskrivligt! <3

Ett halv år- ett år har gått och du skiter i det, lägga ner vänskapen och gå i från.

Jag saknar dig, alla våra minnen när vi var små, ditt val men jag saknar det.


Vill ni att jag lägger ut lite bilder på mina vänner både gammla och nya?


/Sofie

Av sofie julia - 23 november 2011 22:03

 

     

 

/Sofie

Av sofie julia - 23 november 2011 20:14

Jag tycker alla borde kika in på http://www.sabinafredrikssons.devote.se/

Bra blogg och en mycket söt tjej!


/Sofie


Av sofie julia - 23 november 2011 19:05

Hej.

Nu är jag hyfsat fri från läxor så nu är jag med igen ;).

Senare kommer bilder (var tvungen att skriva det så jag gör det också, haha).


Har varit på utvelcklingsamtal, hate it!

Det är så sjukt pinsamt när det blir sån riktigt tysnad, fy!

Nu är det iaf klart för i år.


Jag har verkligen ingenting att skriva som ni kanske ser allternativt förstår.


Men vi hörs senare med förhoppnings vis bättrre inlägg!


Kram /sofie

Av sofie julia - 22 november 2011 20:18

omajgad asså haha ne men jag orkar inte plugga muuuu de e sååå triiiisssstttt hjälp mig vill att klockan ska bli 21noll noll haha för dåååå börjar despertate housewifes :DDDD


men tills dess i have to plugggaaaaa :(

 

trååååkkkkiiiigt snälla någon kom o hjälp mig :(

//jullsan :DDDDDDDDDDD

Av sofie julia - 22 november 2011 17:51

just nu...

när jag e med min ollis o vi försöker göra läxan men ist försöker jag härma anna anka :D

 

vad tycks?<3

//julia

Ovido - Quiz & Flashcards