hesterbest

Alla inlägg under november 2011

Av sofie julia - 9 november 2011 21:01

Hej igen!

 Kollar just nu på tv, efterlyst.


Haha måste bara berätta. Mamma var ju på föräldrarmöte så diskuterade dem var vi hade kunnat göra (någon klassgrej) så kom någon med förslaget att vi skulle åka och kolla på konst?! Wtf va fan? Hur tänke dem där?....


Aja nu ska jag fortsätta glo tv så ni får ha det bravo! :)



     



/ Sofie 

Av sofie julia - 9 november 2011 16:28

ohhhh gud va seg min data kan vara idag då!!

så ni får bara ett snabb inlägg. snart drar jag till ridningen :D

men ja här kommer dagens outfit :)

   

hade fakesidecut och även min nya earcuff som jag köppte på tradera :D

 

tjocketröja:ullared

leopard linne: H&M

brunt flätat skärp:H&M

jeans: JC

japp de va de :)

//julia

Av sofie julia - 9 november 2011 16:28

ohhhh gud va seg min data kan vara idag då!!

så ni får bara ett snabb inlägg. snart drar jag till ridningen :D

men ja här kommer dagens outfit :)

   

hade fakesidecut och även min nya earcuff som jag köppte på tradera :D

 

tjocketröja:ullared

leopard linne: H&M

brunt flätat skärp:H&M

jeans: JC

japp de va de :)

//julia

Av sofie julia - 9 november 2011 14:23

Hejsan.'

Sorry för jag inte bloggade efter ridningen men jag orkade/hann inte kom hem och skulle duscha, äta och sen checkade jag datan också sen var de dejt med kudden ;).

Men ridningen gick iaf bra! Vi hoppade och jag hade Zsuliu och han var riktigt fin  igår.

Vi hade balans hopnning så vi skulle hoppa och sträcka ut armarna och så, så i början trodde jag inte det skulle gå eftersom Zsuliu brukar vägra ibland men det gick hur bra som helst! :).


Idag har jag varit i skolan och min sista lektin var inställd så jag drog hem vi 1, chill !

Nu sitter jag och har kollat lite på datan men ska ut i köket och se om det finns något litet man kan ta och äta sedan ska jag plugga.'

När mamma kommer hem ska vi åka och köpa garn ;) håller på att göra en mössa men garnet tog slut... Lyckat!

Men idag köper vi iaf nytt, sedan ska mamma på föräldrarmöte.


Men vi hörs väl antagligen lite senare.

Och om ni har någon idè om vad man kan skriva uppskattas det gärna!

känner att den senaste veckan har inte bloggen varit på topp? Eller inte jag iaf, haha.

Men Julia är duktig och skriver, tur det.


   

Zsuliu :).


/Sofie

Av sofie julia - 9 november 2011 13:30

hej hej!

nu har jag rensat telefonen o laddat upp till datan så här får ni lite olika roliga videor ;)


 
 haha dessa gjorde jag o ollis idag men vem vet de kanske bara e vår kingiga humor som tycker detta e kul ;)

kanske inte så himla kul men lite olika mongo ljud är ju aldrig fel eller hur hehe^^


min skitbra dans på den HÄR låten hihi ;)

HAHA när jag olivia och sofie hade popcorn tävling ^^

hoppas ni skrattar lite iallafall ;)

//julia

Av sofie julia - 8 november 2011 19:03

hej hej!

detta blir dagens låt bara för den e så himla braaa <3

spelas om och om igen i mina örön :D

<33333333

how to love med lil wayne!


Av sofie julia - 8 november 2011 17:40

men cha cha bloggen asså nu e jag mä olivia o vi har sä piiiiip kul^^

ne jag skoja men jag e med ollis nu o vi har de kuligt vi har faktiskt gjort lite läxa också så att mamma kan vara stolt<33


ne men ollis e lite konstig hon bara skriker hela tiden men jag älskar henne ändå ;)

men jaja i får ha de över bra :D//julia

  


Av sofie julia - 7 november 2011 22:36

Sitter just nu och softar i soffan.

Har varit i skolan och när jag skulle cykla hem träffade jag Olivia på vägen och då drog hon med hem till mig.
Vi pluggade med varmchoklad och kärleksmums <3.

Sedan drog vi ut och powerwalkade med Julia också, sedan hem till efterlängtad mat.

Det var nog det viktigaste att nämna?! haha.


Imorgon är det iaf ridning hoppning på Zuliu.

Uppdaterar mer efter ridningen vilket är lika med sent. Eller rättare sagt vid 9-10, kalla det vad ni vill ;).


 


/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards