hesterbest

Alla inlägg under november 2011

Av sofie julia - 20 november 2011 16:00

hej hej!

här är några saker som finns på hööks som jag mer än gärna skulle vilja ha i min rid garderob ;)

   

till att börja med dessa ridbyxorna <3333 love till dom!! dom är så jäkla snygga "MAMMA"

haha ne men helt klart högst upp på vill ha listan :P

    

men dom här va också snygga<3 och typ halva priset :D

 

denna västen e nice<3

 

och denna är snygg den skulle man ju faktiskt kunna ha till vardags också :P

 

sen har vi då denna skönheten dream on julia :(

    


några av dom här stövlarna skulle jag gärna vilja ha<3

   

och ett snyggt skärp och armband :)

jupp de va de som jag hittde på hööks (allt utom stövlarna)

//julia<3


Av sofie julia - 20 november 2011 14:15

hej hej!

haha som ni kanske mäsrkte så hade jag råkat skriva hesterbets på headern så nu är de fixat sen ändrade jag den lite också för när man ändå är igång finns de alltid något man vill ändra.


så vilken tyckte ni var finast?

 

den gammla

 

elr den nya ??

komentera gärna

//julia

Av sofie julia - 20 november 2011 12:18

hellu!

aah mår inte bra idag :( alla i min familj e sjuka och antagligen har dom smittat mig också ahhhh jag som precis var på bättrinsväg sen min förra förkylning :S


aja idag blire bara hemma o mysa framför tvn ska nog försöka städa lite om jag orkar ;)

sen har jag massa läxa :(


aja imorgon ska jag iväg o kolla mitt finger ska typ till en kirurg som ska titta på de sen vet jag inte ritigt vad dom hittar på me de mer uppis om de får ni nog imorgon :)


aja ha de skiit bra nu så hörs vi nog lite mer senare <3

         

vi 3 ska nog även dra o fota lite höstbilder imorgon :)

//julia<3

Av sofie julia - 19 november 2011 21:34

hej hej!

igår var jag sofie och olivia hemma hos sofie vi bakade först lussebullar och sen lagade vi tacos,tittade på film fast jag somnade ;)


sen hade vi bara kul och åt massa godis :)

     

mums

   

min hund                            VS                            sofies hund

   

MUMSIGA BULLAR :D

   

sen sminkade sofie mig ;)

 

sen hade vi de mumsigt med massa godis :D

//julia

Av sofie julia - 19 november 2011 21:18

hej hej!

Nu är jag hemma från min kusin (samuels) 4års kalas :)

samuel och hans kompis var ju inte liiite galna haha xD


aja de va iallafall ganska kul god mat och goda kakor :)


hahaha så här går de när dom vuxna säger till mig och marcus att vi ska lungna dom små om dom blir för galna ;)


hehehe ;) e vi inte bra barnvakter :D


aja kommer snart upp ett inlägg om gårdagen så håll utkik :)

//julia<3


Av sofie julia - 17 november 2011 17:02

hej hej!

Nu har jag precis komit hem slutade 4 elr lite innan för vi fick sluta tidigare :D

sen skulle jag direkt ut o gå med min mosters hund för att tjäna 50kr :)

så nu har man godis pengar till helgen :D meheh


men ja jag ska snart äta lite fläskpannkaka mums :D e jätte hungriiiiig<3

men bye bye

för nu ska jag passa min lillebror :/

 

hahahah tog bara någon slumpbild men de blev ju bra för de blev på min lillebror ;)

//julia<3

Av sofie julia - 17 november 2011 11:45

       


             


Och nä, jag är inte så tjock, har kofta, skidjacka och termo byxor ;) haha.


/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards