hesterbest

Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie julia - 29 oktober 2011 15:45

hej hej!
nu ska jag dra till sofie men innan de får ni dagens outfit :)

   

svart linne : H&M

grå tröja: ullared

khaki byxor:H&M

puss på er hejdå<3

//julia

Av sofie julia - 29 oktober 2011 15:41

Hejsan!

Har bara chillat kollat på modelljakten varit inne på datan och varit ute med smilla, men nu kommer Julia hit och gör mig sällskap ;).

Skulle igentligen typ till Josefine ikväll men kom på att jag hade Smilla och inte kunde lämna henne hemma.

 

Men nu kom hon så jag ska vara lite social.

Puss

/Sofie

5.

Av sofie julia - 29 oktober 2011 13:49

Favorit bilder jag har tagit.

 

asså eftersom jag inte har någon bra kamera elr så så har ju inte jag så jätte många "fina bilder" men vi försöker ändå :P

(elr jag har en kamera men dom bilderna funkar inte att ladda upp här :( )


lätt denna,den e så gullig!!


    

ja dessa är väll ganska fina.

men jag har många fler finare men dom e tagna på den kameran och då går de inte o ladda upp här :(

här kommer några som inte inehåller hästar ;)

       

ganska fina ;)

men jaja de va de //julia<3

Av sofie julia - 29 oktober 2011 13:27

hej hej!
Den som först kom på va de roliga va i bilden

var cassandra här är hennes blogg http://jedheadsfanpage.bloggplatsen.se/ om ni gillar jedwerd så tipsar jag om den bloggen ;)

 

och ja för er som inte har så högt IQ ... hahah ne skojja med er!

men de roliga ska ju självklart vara att båda har ju varit majskolvar sen när han ena har varit ute så har han blivit popcorn för att de va så varmt hehe ;)


men ja hoppas att ni fattade nu iallafall ;)

//jullsan<3


10

Av sofie julia - 28 oktober 2011 18:52

10. 10 saker du inte visste om mig.

 

1. Jag rider 2 ggr i veckan.

2. Jag hatar Gunilla i hollywood fruar.

3. jag vill färga mitt hår mot röd eller svart hållet.

4. jag har tonat mitt hår en gång, mörkt brunt! Me love<3

5. Jag gillar delade äpplen mer än hela.

6. Just nu passar jag hund, Smilla<3

7. Mina föräldrar är skilda.

8, Jag sminkar mig bara ibland och oftast bara med maskara då men händer att jag ibland tar annat.

9. jag ska konfimera (stavning) mig på något läger :).

10. Jag har världens bästa/finaste bästa vänner<3.


/Sofie

4.

Av sofie julia - 28 oktober 2011 18:45

Det här är jag bra på!

 

hmm.... jag är bra på att ha hälarna nere ;)

haha men asså jag kommer inte på något inom ridningen så som jag är jätte bra på liksom ;)


så jag tar allt utanför ridningen

då är jag bra på att

1.steka bacon :D ni ska bara smaka dom muums<3

2.ja jag är bra på alltt för jag e så bäst ;)


ne men kommer inte på något så särskilt just nu så jag skiter rent ut sagti denna frågan o ja kanske e de så att jag har dåligt självförtroende... fast ne ;)


men ja i får ha de skiiitttaaa bra så hörs vi <3

//julia<3

Av sofie julia - 28 oktober 2011 18:08

hejsan allihopa ":D


Jag är olivia , och ni har nog hört mitt namn rätt många gånger ;)


Precis som sofie och julia så älskar jag hästar ! :)


jag rider på samma ridskola som dom ( MCR ) och ja jag trivs där ;p haha


här ä'r en bild på mig och min gamla halvfoderhäst .. eller ja han e en ponny ..,. Razzel :D

jag har inte han mera :/ men jag hälsar på han ibland :) och det var inte längesedan jag red han sist ;)


 

aw :p en skkiiiiiiiittt gammal bild på mig och Razzel :p mer än ett år gammal ;p och jag har verkligen utvecklats sen dess ;ppp sitter bättre i sadeln osv ;pp



men ja :))




julia sitter och spelar guitar hero , och sofie också ;pp

och jag ska snart hem :( ska till mamma ;) ....


ja ni vet inte så mycket om mig :p

men jag och julia går i samma klass :) och sofie och julia e några av mina bästa vänner :***


och dom äger !!!!! efter mig ;p mohahahahh <333







nej ... men .. ska jag berätta en rolig liten historia ?:D


here it is:

- Ser du skogen ?

- nej träden skymmer ....




... hahahahahahhah ;pp kul va ?:D okej nej den var inte så kul :/ men ja :)



julias och sofie blogg e bra ! :) heheh ..... dom har roliga inlägg och ni borde komentera mer !

tycker jag :) jag kpomenterar rätt mycket :p heheh <3 jag e duktig flicka !


men ja nu måste jag sticka ! ska hem :)

see yaaa <33

Av sofie julia - 28 oktober 2011 17:35

        Hej,

Julia har redan berättat vad vi gör ju så då tänkte jag visa  lite bilder som jag inte visat (tror jag). 

Ps, min pappa är bäst!! <3




   


/sofie 

Ovido - Quiz & Flashcards