hesterbest

Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie julia - 27 oktober 2011 15:43

hej hej!

detta blir dagens låt :)

fly med Ncki Minaj och Rihanna :)

bra / dålig ?

//julia :)

Av sofie julia - 27 oktober 2011 15:17

hej hej!

idag va de skola ganska shill vi hade ingen idrott så vi slutade 20 över 2 ist för 10 i fyra för vi har en ganska lång rast imellan engelskan och gympan!


men iallafall så ska jag väll skriva lite här nu ett tag fixa tidsinstälda och sånt sen ska jag ta & köra lite zumba /arobic ;)


men ja kommer upp en dagens ocutfit/ facelook här snart så håll utkik sen kommer de väll lite annat smått och gått ;)<3

 

//julia<3

Av sofie julia - 27 oktober 2011 12:00

  LOVE  



  

 


Ni är bäst! <3

 
Av sofie julia - 26 oktober 2011 21:40

hej hej!

nu skriver jag lite snabbt om ridningen men finns risk att de blir långt haha XD


de va så jäääkla kul XD vi hade en tjej som heter sara på teorin o gud vilken humor hon har shit fan va vi skratta!

jaja jag skulle igentligen haft nema men fick byta till domino :D


naaw han e skit duktig de va den första hästen jag "red" på mcr :)

men vi körde först lite bommar med och utan stigbyglar.

sen skulle vi testa att galoppera utan stigbyglar först ville ingen utom jag för jag e så tuff sen hänka alla på där ;)

så först gick de fett bra bättre än vad jag rider meed stigbyglar,sen när vi bytte volt så gick de riktigt dåligt men ibland kan de va kul att faila som idag XD

jag kom efter en liten

häst och de blev snabb trav av de hela o shiit som jag skumpade XD höll på att skumpa av flera gånger men eftersom jag är en seg avtrillare så klarade jag mig haha. men herregud va kul de måste sätt ut olivia satt uppe på läktaren och skrattade åt mig XD och de förstår jag för jag satt själv och skratta på häst ryggen XD

sen när jag va skiiit nära på att trilla av så flyger hon framför mig av och jag var jätte nära att rida på henne men med mina blixtsnabba reflexer fixade jag de XD


ne men kanske inte låter jätte kul men om ni hade sett så hade ni fan garvat allihopa XD tyvärr filmade inte olivia den delen :( hon va väll upptagen med att skratta!!!

men hon fick lite andra filmer så dom kommer när jag har tid sen har jag ett par andra roliga videor som också ska upp här ;) så håll ut


men ja här får  ni lite söta bilder på söta Domino

        

haha gullig han e den lille nyklippta skiten<33 han försökte bita mig i rumpan i boxen haha ;)

nu drar jag o duschar så får ni läsa detta puss puss

//julia


Av sofie julia - 26 oktober 2011 21:12

Bloggtoppen.se hackad - byt lösenord!

Sajten Bloggtoppen.se har blivit hackad och lösenorden sprids nu på nätet!
Om du använder samma lösenord till din blogg som du har på Bloggtoppen ska du genast byta lösenord! För säkerhets skull kan det vara bra att byta lösenord oavsett. Du kanske inte ens kommer ihåg vilket lösenord du använde på Bloggtoppen? Obs! Det är även viktigt att du inte har samma lösenord till din mail som på Bloggtoppen, eftersom din blogg kan bli hackad om någon kommer åt din mail. Du byter lösenord genom att gå in på menyn Inställningar -> Profil & lösenord -> Lösenord & e-post



Jävla nolifer som gör sånt.


Av sofie julia - 26 oktober 2011 15:02

Hejsan.

Nu ska jag strax dra ut och springa lite.

Dock började ett bra pogram nu också, suck.. ;) hih.

Vi får se om jag endå väntar lite med att springa? ;).


   


Förrästen ska jag nog passa Smilla till helgen :).


/Sofie

Av sofie julia - 26 oktober 2011 14:53

8. Min största rädsla inom sporten.

 

jag är inte speciellt rädd för något, men att man går omkull och hästen eller en själv skadar sig..:(


Jag tar 9 nu också.


9. Någon du skulle  vilja byta liv med för en dag, och varför.

(Jag tar inte dom största för det blir lite tråkigt.)


Jag tror att jag isf skulle vilja byta med Linn i www.teamsl.se.

Hon rider bra, är snygg och är riktigt cool.

Hon står för vad som är rädd och fel och tänker mycket runt om och inte bara på sig själv!


/Sofie

3

Av sofie julia - 26 oktober 2011 12:00

de här behöver jag träna på.


och då antar jag att dom menar inom ridningen så jag tar de ;)

  • Jag behöver träna på att räta upp mig sitter ofta lite böjt och de e ju inte så bra :/
  • sen måste jag träna på att sitta ner i både traven o galoppen!
  • och i hoppning måste jag träna på att ta fram händerna lite mer (har bara haft hoppning 1 gång XD)
  • och sen måste jag lära mig att använda piskan mer när jag behöver de.

de va de jag kom på nu och de är i stort sätt de ;)


hoppas ni gillar dessa inläggen annars får ni säga till ;)

//julia<3

Ovido - Quiz & Flashcards