hesterbest

Alla inlägg under oktober 2011

Av sofie julia - 28 oktober 2011 17:04

hellu everybody<3

nu är jag olivia och sofie hemma hos sofie :)

dom sitter och spelar vem där typ och jag sitter här för jag är lite extra kingig hihi ^^


men ja nu är de lov och jag är sååå lycklig för de :D fick även tillbaka mitt historie prov som jag inte trodde gick så bra men jag blev godkänd :D de va 15 st i klassen som fick göra om men inte jag :D och de trodde jag verkligen inte hihi ^^


men ja ikväll blire film med sofisen hon har laddat ner en film som heter trust som verkar bra :)

så ja ni får ha de jätte bra så får ni mer uppdatering senare puss o kram //jullsan<3

     

hahaha ni får lite söta bilder //julia

Av sofie julia - 28 oktober 2011 17:00

... UNDERBAR!

så detta får bli dagens låt :)

It girl med Jason Derulo :D

bra / dålig?

//julia<3

 

Av sofie julia - 28 oktober 2011 12:45

hej hej!

hahah mamma va inne på sin facebook för ett tag sen och hittade denna bilden ;)

kul va XD

 

HAHAHA fattar ni ;)

för jag har varit med om sånna som inte fattar HOOST * jag själv" XD


ne men den som fattar och komenterar först får en länkning ;)

//julia<3

Av sofie julia - 27 oktober 2011 22:01

Hejsan.

Gick riktigt bra på ridningen idag.

Hade Iris och det var ett tag sedan jag red henne, hade glömt lite hur man skulle rida men kom på det efter ett tag och då gick det super!

Var ju dressyr så vi övade lite på förvänd galopp och få ner hästen och så.


/Sofie




Av sofie julia - 27 oktober 2011 21:37

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja!
Hur många har du varit kär i? - Två.

- Tio frågor om dig själv
Namn? - Sofie ohlsson
När fyller du år? - 9 mars
Några piercingar? - Nej.
Vad har du på dig just nu? - mjukisar, linne och kofta.
Vilken årstid är bäst? - Sommar, helt klart. Gillar dock julen också.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Sova ut och vakna med dem bästa brevid sig!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Ärligt talat, inte mycket...
Vad är du bra på? - Vara konstig. haha.
Vem älskar du mest på denna jorden - Julia och Olivia! <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon dock i olika sängar, haha. Alla mina vänner tar upp hela sängen, haha :(.

- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Varit i skolan och i stallet sedan powerwalkat med Julia.
Vad ska du göra nu? - Duscha.
Har du gjort något dåligt idag? - Ätit lite godis ;(.
Vad har du ätit idag? - mackor, fiskpinnar och pasta, även lite kexchoklad.
Har du duschat idag? - Ska snart!
Är du trött nu? - Hur trött som helst.
Vad händer imon? - Skola, chilla med Julia :).
Går du i skolan? - Japp.
Har du varit i skolan idag? - Ja.

- Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - Inte det heller.
Är du romantisk? - Vet inte riktigt ;).
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej, alla mina kompisar har så dålig smak...  ;).

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - ''har aldrig haft ett seriöst förhållande så jag passar på denna frågan ;).
Hur länge höll det? -  -_-
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Olika, just nu hade jag kunnat tänka mig ett förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - När man var liten var allt tillåtet...
Vem sov du senast bredvid? - Olivia
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? - Nej.
När fick du din första kyss? - Vet inte.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Hahaha neej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - -_-
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Det varierar från person till person, men det ska vara snyggt och stilrent.

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Julia
Vem är den galnast/roligast av dina vänner? - Jag, hahahhaha...
Vem är snyggast av dina vänner? - Hur ska jag kunna välja... Vi säger allihop!
Vem är mest partyprisse? - Josefine.

Vem är den du helst har filmkväll med? - julia! Olivia om vi inte kollar sckräkisar ;)
Vem av dina vänner är sötast? - He-he-he... Vi kan säga alla!

- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Päronen.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Helt okej.
Vem är farligast i din familj? - Jeppe.
Vem ser roligast ut i din familj? - Putte.
Vem är coolast? - Jag.
Har ni något husdjur? - Putte.
Vem har du mest gemensamt med? - Mamma.
Vem står för underhållningen? - Hmm...
Vem sover du oftast med? - Ingen ;).
Roligaste kvällen med familjen? - Haha?

- Annat
Hur mår du just nu? - Trött, men annars så!
Har du piercat dig? - MEN NEJ!!!
Är du hungrig nu? - Nej.
Vad är klockan nu just nu? - 21:51

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bloggplatsen.se & Youtube.

- Telefon/Mobil
Vem ringde dig senast? - mami
Vem ringde du senast? - Julia.
Vem sms:a till dig senast? - Julia.
Vem sms:a du till senast? - julia.

- Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Morsa är ett fult ord... Just nu.,
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Farsa är också ett dult ord... Typ söndags.

- Övrigt
Gillar du punk? - Nä
Har du sminkat dig idag? - Ja.

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Titanium- Davis guetta.
Vilket är ditt favoritband? - hmm, jag har inget band som favo, men artist är Rihanna!
Vad gillar du för musik? -R'N'B, pop typ.

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? - Ja.
Har du fler än 3 jeans? - Yes.
Har du fler än 5 tröjor? - Japp.

- Smink & Hår
Använder du mascara? - Yes.
Använder du wax? - Nä.
Använder du ögonskugga? - Ibland
Använder du kajal? - händer,
Använder du hårspray? - Sällan men det händer.
Använder du volymspray? - Nej.
Andänder du mousse? - Nä.
Använder du deodorant? - Jaaaa.
Använder du skinspray? - Nä.
Använder du parfym? - Ja.
Använder du läppglans/läppstift? - Nä.
Använder du brunkräm? - Nej.
Använder du rouge? -Nope
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på, men helst utsläppt.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej.
Duschar du varje dag? - Nej ;9.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej.

Av sofie julia - 27 oktober 2011 19:30

hej hej !

här kommer filmerna på ridningen med söta domino :)


  
  här galoperar vi utan stigbyglar ;)
 



//julia<3

Av sofie julia - 27 oktober 2011 16:15

Nu svarar jag (Sofie) på frågestunden så svarar Julia någon annan dag.


AmandaQuist


vilka av era tjejkompisar gillar ni mest av dom ni nämt i bloggen
Jóhanna,Lovisa,Olivia,Josefine,Emelie,Rebecka eller Madeleine ?

Julia och Olivia! men sedan är jag ju vänner med dom andra också-.

 

olivia


shue ! till frågestunden :
1. top 5 snyggast på skolan :p
2. favorit plagg ?
3. vad inspererar dej i ridningen ?;p
4. vad föredrar du , singel elr förhållande .. motivera ! xP
5. hm / gina tricot

 

1. johannes, Oliver, leo, eric, någon jag inte vet vad han heter ;).

2. linne från hm, jeans från gina, någon random kofta/tröja, tygskor.

3. Fattar inte frågan riktigt men tar vem ist och då är det Roffe och Angelica

4. Båda, mysigt men förhållanden men slutar ofta i gråt. Medans om man är singel kan man göra lite vad man vill och hålla på utan att killen blir sur/ledsen eller vad fan den nu blir ;)hehe. Men man har ingen att krama om.. ;).

5. Hms tröjor och ginas byxor.


Maja


1.Top 5 snyggaste killarna i era klasser (ni måste svara och inte vara ''vetinte'')
2.vem är roligast i era klasser top3
3. vem har sagt det snällaste till er på skolan den senaste veckan och vad sa hon/han?
Hoppas att ni svarar bar och inte bara 'jag vet inte'

1. Emil, damon, hugo, artur, vincent.

2, emil damon elin och johanna. ;) Nu fick du 4 ist, och ibland kan ju andra vara roliga.

3. Denna måste jag nog svara jag vet inte. Men kanske snygg tröja jeans, brukar ju vara sånt ;) hihi.

 

Rebecka


Säger ni "Kex" eller "Shex"?

"shex"

 

Hoppas ni gillade svaren!

 

/Sofie

 


Av sofie julia - 27 oktober 2011 15:45

hej hej!
som rubriken säger så kommer här dagens outfit & facelook :)

 

linne: H&M

jeans:JC

 

utsläppt hår:plattat

örhängen: diamanter H&M


(dålig bild tagen med datan)

//julia

Ovido - Quiz & Flashcards